Storstädning på gång!

Yep! Som rubriken lyder håller jag som bäst på med att städa min garderob. Borde egentligen gjort detta för länge sedan, men jag är smått lat när det kommer till saker som garderobs städning... Levling, och blåa uppdrag. Anser att jag har "viktigare saker att göra" än att städa min garderob.*host*, mjae, egentligen inte. Det är bara en dålig ursäkt. Så idag har jag tagit mig i kragen och äntligen påbörjat rensningen och om-organiseringen i garderoben.Det kommer bli skönt ändå när allt är klart sedan, så slipper man söka åratal efter ett visst plagg. 
 
Dagar som dessa längtar man lite extra efter en ny garderobs funktion. Som den i butiken vid gallerian, fast att den skulle fungera som ens egen garderob istället. typ så. Det hade varit toppen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: