Nya bilder på hästarna!

Nu äntligen har jag haft tid med extra småfix här på bloggen och har tagit tillfället i akt för att fota alla mina hästar som jag just nu har i hemstallet för att byta ut bilderna i mitt "välkommen in till stallet" inlägg som jag har i sidomenyn. Nu har jag bara det jobbiga kvar; nämligen att fotografera de resterande 23 hästarna som just nu är strandsatta på hästön. Det lär ta ett tag. 
 
Anyways! Hur har er dag varit? Let me know! :D
 
 Klicka på bilden för att komma till inlägget!


Har tänkt göra samma sak länge nu på min blogg att förnya bilder och lägga till bilder på hästarna som jag har på mina andra konton. Blir aldrig av dock då jag alltid glömmer bort det när det är "rätt" ljus i spelet xD Om det ändå fanns en funktion att man kunde välja själv vilket ljus/mörker man vill spela i ^^*
Häftigt att du har så många hästar också :D Själv har jag "bara" 12 ;P

Svar: Åh håller så med dig där!! En sådan funktion hade varit toppen! :D
Bella Eastfield

2016-06-28 // 09:54:29

Åh vad fina hästar du har, något avis ;)

2016-07-06 // 22:56:01

Snygga bilder du tog, gillar också bakgrunden jätte mycket! :) Var tog du bilderna?
Ifall du skulle vilja kolla in vår blogg så kan du hitta den här:
http://sunforestblogg.weebly.com/senaste-inlaumlggen

Svar: Hej och tack så mycket! Bilderna är tagna på bron mellan New Hillcrest stallet och Sydhoven! :)
Bella Eastfield

2016-08-16 // 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: