Fråga till er! (icke sso relaterat)

Okej, så jag har den senaste tiden blivit en aningen beroende av både Harry Potter filmerna och böckerna (bloggen har fått lida pågrund av det som ni kanske märkt eheh) men jag undrar nu om någon av er där ute vet vart man smidigast och billigast kan beställa hem Harry Potter böckerna på engelska?
 
Jag har hittills sprungit fram och tillbaka från biblioteket och jag känner redan nu att det skulle vara smidigare att ha dem hemma i bokhyllan eftersom böckerna i princip alltid är utlånade.
 
Detta var kanske inte ett relevant inlägg till bloggen men som plåster på såren (*host*) så kan jag avslöja att ett åsiktsinlägg och ett annat inlägg kommer senare ikväll! :D
 
Bild från min ridtur med Challe häromdagen. Man glömmer ibland lätt bort hur fint Moorland egentligen är!


Jag har enbart de engelska som e-böcker tyvärr!

Svar: Oh, vart har du laddat ner/köpt dem? :D
Bella Eastfield

2016-03-08 // 17:46:31

Har du en mail jag kan skriva till? :)

Svar: Yes! :D -> [email protected]
Bella Eastfield

2016-03-08 // 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: