Onsdag imorgon igen!

Hörni, ända sedan jag postade bilden jag hittade igår så har jag suttit helt fastklistrad vid datan och bara målat. Har inte ens hunnit logga in för att mata hästarna, och då är det illa hahah!
 
Nejmen skämtåsido, kommer jobba på denna lite nu som då men imorgon får jag allt ta en paus med det för då är det ju som ni alla vet, Onsdagsuppdatering! Vad tror ni kommer? Kommer regnbågarna stanna en vecka till? Det hoppas jag iallafall! Även fast jag samlat alla föremål man kan få från regnbågen så är det mycket behändigt eftersom man får otroligt mycket hästmat. 
 
Hoppas även att vi imorgon får mer information om hemstallen, längtar så otroligt mycket till det. Bara att hålla koll på starstables Youtube kanal imorgon, The Starstable Show brukar ju släppas ganska tidigt ändå!
 
liten tjuvkik! ;)


Ser underbart snyggt ut!! :)

2016-03-17 // 18:59:38

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)


Svar: Länkar den nu! :D
Bella Eastfield

2016-03-19 // 11:41:24

Vill bara påminna dig om att du har en blogg.. Hehe ;)

2016-04-11 // 15:32:01

Du har inte försvunnit igen va Bella...? Kom igen! :D

2016-04-11 // 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: