Nu sparkar jag igång bloggen igen!

Hej på er!
 
Det var flera månader sedan jag senast publicerade något inlägg här på bloggen och är nu än en gång tillbaka med ett nytt försök att hålla bloggen aktiv. Vill först och främst be om ursäkt till er trogna läsare som fortfarande klickar in här på bloggen, ni är toppen fina som orkar klicka er in här varje dag fast bloggen stått tom! Det ska ni ha cred för.
 
Jorviklife har alltid varit ett projekt som aldrig blivit avslutat och som aldrig nått sin fulla potential innan jag och min lata hjärna tänkt "meh" och sedan slutat och lagt ner bloggandet. Så har det varit ända sedan 2012 då bloggen startades för första gången. Och helt ärligt har jag tappat räkningen på hur många gånger jag pausat/slutat blogga för att några månader senare komma tillbaka, blogga i några månader, och pausa igen. Så är detta egentligen en bra idé? Att börja blogga igen? Helt ärligt vet jag inte riktigt. 
 
Men saken är den att detta är något jag vill göra, och pauserna är tyvärr ett resultat av att jag tar på mig way to much stress och press av det hela. Trots att detta är något som egentligen borde vara roligt och något man inte borde känna press inför. 
 
Så nu har jag bestämt mig en gång för alla, att denna blogg kommer uppdateras när jag känner för det, när jag har tid och när jag har bra idéer på lager. Det betyder att den under vissa perioder kommer vara aktivare än andra, eftersom jag är en sådan person som ibland spelar Sso aktivt i flera veckor för att sedan kanske inte logga in på ett antal veckor igen. Jag har valt att börja nu eftersom vi närmar oss juletiden, vilket betyder att jag i åtminstone en månad framöver kommer ha all tid i världen att blogga och göra massor med andra roliga saker! :) 
 
Jag hoppas att ni alla har haft det bra under tiden jag varit frånvarande och att ni har spenderat mycket tid i de nya fina hemstallen vi fått! Snart kommer jag publicera ett inlägg där ni får följa med på en rundvandring i mitt hemstall, så håll ögonen öppna!
 
Nu slår Jorviklife upp portarna än en gång! Hoppas ni fortfarande inte är allt för trötta på mitt ständiga uppstartande och pausande av bloggen. Om ni har någon idé på vad jag kan göra för att gottgöra er alla, skriv det isåfall i kommentarerna så att jag åtminstone kan kompensera er med något, för jag är verkligen ledsen över hur jag bara struntat i er och bloggen. Kanske en bloggdesign? En personlig header? Hjälp mig! Hojta gärna till om ni kommer på något. :)
 
 
 
En av de nyare tillskotten i familjen Eastfield. Crownprincess aka Capella!


Så trevligt att ha dig tillbaka!
Vi har saknat dig och dina fantastiska blogginlägg massvis!

Svar: Åh tack så mycket Evelyn! Det var riktigt roligt att höra! Tack :D <3
Bella Eastfield

2016-12-05 // 07:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: