De Engelska fullbloden

Hade helt glömt bort att jag skulle skriva ett inlägg med mina åsikter om de nya Engelska fullbloden, men nu har jag testat den nya rasen i ett antal dagar och jag kan kort och gott säga att jag är riktigt imponerad. Animationerna är grymma och altså hörni, traven?! Den är underbar!
När det kommer till färgerna och de nya texturerna så är de också grymt bra gjorda! Har ju så länge väntat på en ny fux och nu har jag ju äntligen införskaffat lilla Hedley som är så himla charmig!
 
Mer vet jag inte riktigt vad jag ska säga, har egentligen ingen negativt att uttrycka mig om angående de Engelska fullbloden förutom att manen på flugskimmeln har en aningen udda färg i vissa ljus?! Bara jag? 
 
Hursomhelst så är jag supernöjd och jag tycker verkligen att Sso-teamet har gjort ett riktigt bra jobb med rasen. Ska bli spännande att se vilka andra färger som kommer!
 
 
 


Jag vet att folk klagar på galoppen, men vad jag vet så är Engelska Fullblod väldigt vanliga på galoppbanan. Själv tycker jag att alla gångarter är fina, men skimmeln har som sagt lite konstig man färg, men jag tycker verkligen om hur dom har gjort pälsen så detaljerad!

2016-03-07 // 19:19:54

Jag vet att folk klagar på galoppen, men vad jag vet så är Engelska Fullblod väldigt vanliga på galoppbanan. Själv tycker jag att alla gångarter är fina, men skimmeln har som sagt lite konstig man färg, men jag tycker verkligen om hur dom har gjort pälsen så detaljerad!

2016-03-07 // 19:19:54

Det där ursäktar jag så hemskt mycket för... Dubbel post. Ups!

2016-03-07 // 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: