Intervju och fika med Valentina Diamondnight!

Fick för nån dag sedan ett brev av Valentina där hon frågade om jag ville ställa upp i en intervju som hon sedan skulle publicera på hennes blogg! Självklart ställde jag upp eftersom jag aldrig blivit intevjuvad förut så jag tyckte verkligen att det var jätteroligt! :)
 
Igår kväll träffades vi för att ta lite bilder till intervjun och det var verkligen en riktigt mysig fikastund som avslutades i Valedale senare på kvällen! 
 
Valentinas intervju har fortfarande inte publicerats eftersom jag skickade svaren på alla frågor till henne sent igår kväll men jag kommer definitivt hojta till när den är uppe så att ni också får läsa den! 
 
 
 


din blogg suger xD

Svar: Vill du veta nåt som är roligt? :)Allt du skriver online sparas med en IP ADRESS. Genom denna söta kommentar så lämnade du ett enkelt spår för mig, eftersom jag kan se din IP adress. MAN ÄR ALDRIG ANONYM PÅ NÄTET. Genom din IP adress vet jag var du bor, och vad du heter, visst känns det trevligt? :) Men ja, visst suger den? :D
Bella Eastfield

2016-12-21 // 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: