"Modeshow" med min one and only Brittan!

Nu är dagen här! Dagen då de nya Engelska fullbloden har anlänt till Jorvik. Pågrund av min usla förmåga att bestämma mig så drog jag, Nova och hennes fina nya fullblod ned till en paddock där hon visade alla gångarter och jag säger bara en sak; Wow. Deras nya textur, form och alla gångarter är så otroligt vackra och välgjorda. Sso teamet har sannerligen gjort ett fenomenalt jobb med rasen! 
 
Ikväll kommer jag troligtvis skaffa mig en men jag har en aning tänkande och funderande kvar. Dock börjar det luta mer åt en av dem som jag skulle kunna tänka mig att skaffa! Det kommer också givetvis komma ett inlägg där jag gör en liten "Review" om den nya rasen mer grundläggande, men för att göra det så tänker jag mig att det vore smart att ha en egen utav dem så att jag verkligen kan testa rasen fullt ut! :D 
 
Vad tycker ni om de Engelska fullbloden hittils? Har ni redan införskaffat en? isåfall vilken? 
 
 
 
 


Jag tackar dig tusen gånger om för att du fixade en länk till Youtube om hur man fixade kommentarerna! Mvh Valle

Svar: inga problem! kul att jag kunde hjälpa. :D
Bella Eastfield

2016-03-02 // 14:32:02

Jag dööööör hästen är så underbar ♥.♥

Svar: Ellerhur!! *-*
Bella Eastfield

2016-03-02 // 20:32:55

Färgerna.. Rasen.. Manen... Hovarna.. Ögonen... <3
Dock är jag lite nja till flugskimmeln.. Blå man liksom? Men den är väldigt fin i färgen!

Svar: Håller med dig där! Manens färg var också något jag reagerade på, men den är trots det mycket fin! :)
Bella Eastfield

2016-03-03 // 07:06:38

Ååh hästarna är så underbara! Ska nog köpa fixen och sedan vänta på nya färger.

2016-03-03 // 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: